lørdag 11. juni 2011

Rødhettes ti små bleieposer!

Jeg har ventet på en dag med sol for å ta bilde av bleieposene, men i går ga jeg opp og tok bilder mens det striregnet... Jeg har blitt så glad i Rødhette- og ulven-applikasjonen jeg sydde på en t-skjorte til Selma, så her kommer en hel haug med Rødhetter :)

Bleieposene er akkurat passe store til en pakke våtservietter, et par bleier og en engangsstellematte. Veldig greit når man ikke har behov for å dra med seg hele stelleveska- og i mellomtiden kan den brukes til annen småoppbevaring, f.eks. til et sett med skiftetøy.


Lilla babycord (Den ser nesten sort ut på bildet, men det er en mørk lillafarge :) )
Nougarfarget babycord
Rosa easy cotton (Slitesterk bomull)
Beige Easy Jeans (et stødig, godt jeansstoff)
Lyseblå babycord
Turkis babycord
BomullSort easy cotton (slitesterk bomull)

4 kommentarer:

Janne sa...

Virkelig flotte bleieposer!! Morsom applikasjoner

Stine sa...

Ååå.. De var skikkelig søte! Jeg liker kjempe godt den rødhette og ulven applikasjonen din ass.. så den her inne før :)
åsså er jeg meget imponert over skråbånd bruken her.. jeg hater skråbånd :P hehe..Blir aldri som jeg vil :p
Klem

lykke liten sa...

wow!!!!!!! utrolig stilige!!!!
kjempe kult tema!!!!!

Shamu sa...

De var jo bare kjempesøte!