torsdag 19. mai 2011

Sommerdragt og body!


Denne sommerdragten skal få være med en liten gutt på ferie om få dager! Den er sydd i interlock fra Znok (kjøpt hos CeThoDesigns, ny forhandler er Tiljamid), og Hilco-ribb fra sydilla.no. Igjen er jeg superglad for knappepressen jeg kjøpte hos Lykkedragen, det gir så fint knapperesultat!Denne lille bodyen skulle vært ferdig sammen med et annet lass bodyer for en stund siden. Men når man prøver å sy på dagtid en lørdag med to gode hjelpere, hvorav den ene er litt over året, forsvinner det saker og ting. Denne gangen var det er erme som forsvant sporløst, og dukket opp i gangen noen dager senere. Nå fikk jeg endelig sydd i ermet, og vips var et plagg ferdig på null komma svisj!

5 kommentarer:

Janne sa...

Kjempeflotte klær :-) Slik knappepresser ønsker jeg også meg, ser for meg at det blir mer svung over barneklærsyinga da :-) Hittil vegrer jeg meg litt fordi det er så tungvindt med den duppedingsen som følger med trykknappene jeg kjøper på den lokale sybutikken.

Annemor sa...

Knappepressa kan absolutt anbefales! Jeg har den letteste/rimeligste av de to som Lykkedragen fører, og er veldig fornøyd!

strikkeprinsessa sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :) For noen flotte plagg du syr! Ser at du også ha KAM.pressen. Jeg har den dyreste av de to, men knappene bare faller ut :( Brujer du coverpro til kantebåndene dine?

Annemor sa...

Så kjedelig med pressa, strikkeprinsessa! Jeg hadde coverpro, men solgte den igjen. Vi ble ikke venner :) Syr på kantbåndene med coversømmen på Bernina 1300MDC (kombi overlock/cover).

manja sa...

Herlige plagg!!
Så flott bilde du har fått i bloggoverskriften din <3