søndag 3. april 2011

Bodyras!

I helgen har jeg hatt body-maraton, og har nesten blitt ferdig med ni stykker! Her kommer bilde av syv av dem- den åttende mangler et erme som mystisk nok dukket opp i gangen-- sånn går det når man syr mens barna er våkne! ---og den niende måtte vi ta i bruk før jeg rakk å ta bilde av den. Nå er den full av kakao og bollesmuler, og har fått være med på en deilig søndag :)

De fire første er i str. 3 mnd, og skal bli barselgaver etterhvert. Tenkte å sy en liten bukse til hver av dem, en gang jeg får ånden over meg! (og det bør egentlig ikke være så lenge til jeg får!)

Stoff til de fire bodyene er kjøpt hos www.cethodesigns.no, og er fra Jofotex, JNY, Znok, og sikkert noe annet jeg ikke husker :) Ribb fra samme sted + Stoff og Stil

...og tre til minstemor! Her skulle det ligget en til, den er i rød og rosa stripet interlock fra www.sydilla.no. Den stripete interlocken hun selger er HELT fantastisk, jeg tror aldri jeg har kjent noe mykere... I alle fall helt til Sydilla sendte meg en meter av Fe-stoffet sitt, det er om mulig ENDA mykere! Det er så godt å kle små kropper i myke, deilige, hjemmesydde klær!

6 kommentarer:

Venke sa...

Så flotte bodyer! Og takk for super reklame! :) Heldige babyer - og heldigsten som kommer snart som har så søt og flink mamma! Ha en flott uke! Klem Venke

Annemor sa...

Håper du får en nydelig uke, du og! Reklame skal du få i bøtter og spann når du selger så nydelige stoffer og er så søt som du er ;) Med sukker på!

manja sa...

Åååå, så herlige små klær!! Digger stoffene du har brukt!!

Lykke sa...

Flotte bodyer!! Det ligger en award på bloggen min til deg :)

fabelblå sa...

Her var det mange flotte bodyer! Du har verkeleg vore produktiv!
Det ligg ein award til deg inne på min blogg òg:)

Maren sa...

Sååå fiiine!!! Og feene til Venke er jo bare SÅ kule!!!