lørdag 2. oktober 2010

Første innlegg etter laaaang blogg/sypause- Fleecepose!

Nå er det snart fire måneder siden forrige innlegg, så nå håper jeg på å komme skikkelig igang igjen. Sommeren og høsten har vært travel med flytting, toåring, baby og jobboppstart, så det er lenge siden jeg egentlig har hatt tid til å sy. Noe har det blitt, men framover blir det mer. Håper jeg, i alle fall :)

I sommer sydde jeg en fleecepose til en liten jentebaby. Jeg har aldri sydd poser med så lys utside før, men jeg synes det var helt nydelig! Jeg har sydd en høstpose til den samme lille snuppa, men jeg glemte å ta bilder før jeg sendte den fra meg... Skal høre med mamman om hun kan ta et bilde eller to av posen for meg- det gjorde hun forrige gang også, hehe

Stoff: Kremfarget fleece fra Danmark, og Tilda-bomullsstoff fra Panduro. Bambi-applikasjonen er i et lyseblått bomullsstoff med små, hvite bomber.

3 kommentarer:

Carina og gutta sa...

Det skal mammaen gjøre ;) Har fått så mye skryt for begge posene og nå bruker vi høstposen. Vi elsker den :) Takk Anne

manja sa...

Herlig pose!!

Likte veldig godt at den var lys jeg, og bambi er jo så søt <3

lykke liten sa...

det var en kjempe fin pose :)
bambi gjorde seg veldig godt der,pyntet skikkelig!!!!!