torsdag 8. april 2010

To heldragter til lillemor! *Egne*

Jeg elsker heldragter, og nå har jeg sydd to jeg ble fornøyd med! Jeg prøvde å sy noen da Selma var liten, men syntes det var vanskelig å få til ribb-kantingen nederst på beinet bra nok. Nå har jeg blitt god venn med coversømmen på Bernina 1300MDC, så nå går det lett som bare det!

Veldig fornøyd med elefant-interlocken fra Znook Design (CeTho Designs). Må nok bestille litt mer, og kanskje med lyserosa elefanter på også??


Deilig myk Ooga Booga-dragt :)

2 kommentarer:

Shamu sa...

De ser virkelig superproffe ut disse draktene dine. Veldig flotte.
elefantdrakten er min favoritt. Fantastisk kul!
Gleder meg til mine elefanter kommer! weeeee!

Annemor sa...

Ja, elefantene gjorde seg veldig godt til heldragt, synes jeg! Ooga-booga-stoffet gjør seg hakket bedre som body, synes jeg :-)