mandag 5. april 2010

Marimekkopose med store blomster *Solgt*

Da er jeg i land med den første av tre Marimekkoposer jeg har begynt på. Deilig! Morsomt å sy med de største blomstene, det tror jeg bare jeg har gjort en gang før, da med blå blomster. De to andre jeg skal sy er med små blomster- deilig med litt variasjon når jeg syr!

Egentlig var denne ferdig for noen dager siden, og jeg tok bilder i går-- men så slettet jeg minnebrikken før bildene var overført. Shit happens! Posen har fått hull til OTH/Mountain Buggy.

Stoff: Bomull, poplin, beavernylon
Pris: 1149,-
Vask: 40 grader


3 kommentarer:

Midtbo sa...

Så flott den var! Likte veldig godt at det var store blomster :). Masse flotte ting du syr!

Anonym sa...

Den var skikkelig fin, Anne! Gleder meg til å ta den i bruk! Tror lillemor kommer til å bli veldig fornøyd og;)

Anja

Anonym sa...

Den var skikkelig fin, Anne! Gleder meg til å ta den i bruk! Tror lillemor kommer til å bli veldig fornøyd og;)

Anja