mandag 8. februar 2010

Taury, Trike, Patsy og Pterence! *Solgt*


I høst fikk jeg en bestilling på kosedresser til tre små brødre. Noen ganger tar ting laaaang tid, og jeg har ikke klart å bestemme meg for farger, motiver, form, ingenting. En stund før jul fikk jeg endelig klippet litt, men så ble det liggende igjen... Barn vokser, så da jeg tok det fra igjen var det rett og slett bare å starte på skrætsj. Egentlig hadde jeg tenkt å sy tre ulike dyr på genserene, men ble ikke fornøyd med det jeg tegnet. Etter en uke med syk toåring og "Harry med bøtta full av dinosaurer" på repeat på dvd, ble jeg inspirert, og plutselig var jobben gjort! Guttene har hver sin dinosaur på magen, og to små øgler på buksene sine. Håper det blir bra! Dressene er i str. 1 år, 2-3 år og 5 år.








Ingen kommentarer: