torsdag 11. februar 2010

Et lass med bleieinnlegg!


Dette var moro! Jeg har bestilt stoffer fra www.lykkedragen.no, og prøvd å finne ut hva det er lurt å sy bleieinnlegg av. I kveld har jeg sydd litt forskjellige typer, og er veldig spent på hva vi kommer til å like best!


Prefold av et lag bambusfleece på den ene siden, et lag bambusfrotte på den andre siden, og med et lag zorb mellom stofflagene i den midterste delen.


2 lag bambusfleece og et lag hampfleece


Utside: Et lag bambusvelour på hver side
Innside: To lag zorb

Tre lag hampfleece

3 kommentarer:

Maria sa...

Ser jeg må legge inn bestillinger ja

Lillis sa...

Skal følge med her om du kommer med oppdatering på hva som fungerte best! lurer på om eg klarte å overbevise min mann i går om at tøybleier er best...hehe...så snart er jeg og i gang!

foresten har du en inspirerende blogg!!!Klem

Litefrø sa...

Så spennende! Gleder meg til konklusjonen kommer;)