fredag 11. desember 2009

Lucia-kjole i hurten og sturten... *Egen*


I går fikk jeg en snikende følelse av at jeg hadde oversett en beskjed ang. Luciafeiring i barnehagen, og den følelsen stemte... Det var i dag, og ikke mandag det skulle feires. Så da var det bare å finne fram hvitt lerret, saks og mønster, og sette igang... Jeg brukte A-kjolemønsteret til Meedom str. 92 som utgangspunkt. Lagde knappestolpe bak, som jeg kan ta bilde av senere. Ellers er den helt enkel, og jeg ble veldig fornøyd! "Male?" spurte Selma da vi tok den på i dag tidlig, hun er vel vant til å male med frakk i barnehagen :) Glitteret fikk sitte på en liten halvtime i barnehagen, men hun rakk i all fall å føle seg staselig en liten stund før vi dro- og jeg er så klart verdens stolteste mamma!

På bildet under ser hun sånn passe trøtt ut, men man ser i alle fall hvordan kjolen ble :)

Ingen kommentarer: