onsdag 25. november 2009

Votter til damene på snuppas avdeling *Gitt bort*


Neste uke skal snuppa begynne på ny avdeling, og det er litt vemodig. I høst har hun fått være sammen med fire flotte damer, så jeg hadde lyst til å finne på en liten ting til dem. Om dagen er jeg i vottemodus, så da ble det doble fleecevotter. Mønsteret er fra Tøy du selv kan sy av Elsebeth Gynther. Litt knotete å få til tommelen skikkelig, synes jeg, men før jeg sydde disse, har jeg sydd 10 andre par. Så disse gikk veldig greit!
Blåfargen er dusere enn den har blitt på bildet...
...og det nederste paret er burgunderfargede :)

3 kommentarer:

Min stil sa...

Heisan du. Du er jo helt rå på syingen. Er kjempeimponert over alt du har laget...
Klæm Susanne

Barbros lille atelier sa...

Så fine de var! Kjempeflotte gaver!

lillepooh sa...

Heldige damer på avdelinga :nikke: Kjempeflotte gaver!