onsdag 8. juli 2009

Rosa Ullakjole *Min!*



Vi skulle i 40årsdagen til storesøster på lørdag, og da fikk jeg det sparket bak jeg trengte til å gå igang med å sy Ullakjole. Ulla på sykroken har lagt ut en "på-slumpen-oppskrift" som er veldig fin! Den var egentlig veldig grei å sy, men jeg må innrømme at jeg har sprettet litt underveis! Stoffet fant jeg på Stoff og stil. Kjolen har absolutt forbedringspotensiale, men nå som har jeg noe å gå ut ifra, må det jo bli lettere neste gang!




Rakk ikke å stryke kjolen før jeg vi tok bilder i dag, måtte utnytte de 10 min snuppa sov...



2 kommentarer:

manja sa...

Den kledde du veldig godt :)

Så flott stoff du har valgt, kjolen er superfin!!

Gunnhild sa...

skikkelig fin kjole!
du lager mye fint :)
har lagt deg til bloggfølge lista mi..håper det er greit!
Gunnhild