onsdag 8. juli 2009

Fleecekjole/tunika med masse, masse kjærleik! *Egen*

Er de ikke søte? Må jo være fint å gå rundt med to som er så glad i hverandre midt på magen! Jeg pleier å få Jonas til å tegne applikasjoner, men denne gangen ble jeg 100% fornøyd med min egen tegning. Veldig moro! Overlocken har vært skikkelig trøblete i det siste, så jeg tok meg god tid til å lage denne akkurat sånn som jeg ville ha den. Fikk jo ikke sydd den sammen på en stund uansett... Resultatet er jeg strålende fornøyd med, og synes Selma er kjempefin i den nye fleecekjolen sin!

Mønster: Eget+ hette fra Gynther
Vask: 40 grader
Stoffer: Fleece, jersey og vevet bomull
Detaj fra hetta

Action! Ikke så greit å være modell fem minutter før leggetid...



6 kommentarer:

Älskade Hjärtegryn sa...

Jättefin!!!

Therese sa...

Den var kjempeflott!

LykkeTROLL sa...

Nydelig kjole og nydelig modell ;o)

Heilt spesiell sa...

Helskjønn!Noe av det flotteste på lenge!

lillepooh sa...

NYYYDELIG...!

For en herlig kjole. Den regner jeg med du er rimelig fornøyd med, ja!

manja sa...

For en fantastisk fin kjole!!