tirsdag 14. april 2009

Vognpose med tre striper! *Solgt*





Nå har jeg brukt opp resten av Katvig-sengetøyet mitt. Det er så fint! Posen har Katvig-stoff (bomull) i hele underdelen, som også kan brukes som seat insert. I overdelen, eller dyna, har jeg brukt to forskjellige stoffer, og det synes jeg ble bra! Det brune stoffet med sirklene, er et stoff jeg er veldig glad i, og da er det ekstra gøy å bruke det.

Posen er en fiberpose som er beregnet til å brukes om våren og om høsten.

Pris: 749,- + porto

Vask: 40 grader

6 kommentarer:

Linda sa...

jättesnygg!!! Vilket jobb

Shamu sa...

Utrolig fin pose!!!
Likte den bare så utrolig gdt!

Lykke sa...

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Du lager de flotteste vognposene!

Annemor sa...

Tusen takk! Utrolig hyggelige kommentarer!

lillepooh sa...

Super pose Annemor. Men jeg ser ikke at den ligger nede i vogna her...?!? :p

Annemor sa...

Hehe, gjør den ikke? Tenk at du snart skal ut og trille på en bitteliten baby igjen! Det blir stas!