søndag 19. april 2009

Barnslig! *Gitt bort*




Min kusine i Autralia hadde bursdag for et par uker siden, og jeg er som vanlig litt på etterskudd. Bedre sent enn aldri? Jeg ville sy av et stoff som man blir glad av, og fant dette blomstrete stoffet i hylla. Snart er det sommer! Baggen er foret med et stødig, stripete stoff fra Ikea, og har en innvendig lomme med glidelås. Det var mye enklere enn jeg hadde trodd å sy lommen, så den varianten blir det flere av!

På bildet under har jeg fylt baggen med to store badehåndkler fra Ikea, badetøy og en bok- og det er fortsatt god plass til litt klær, solkrem, og andre ting man måtte ha lyst til å ta med seg på stranda!


2 kommentarer:

ballerina sa...

ÅÅ Anne! For en kjempefin veske! Det er den fineste gaven jeg har fått noensinne! Jeg brukte den andre veska jeg fikk av deg på stranda i går faktisk. Jeg satt der med bena under knørne ved havet med den fine veska mi og tenkte på deg. Fryktelig fin! Jeg gleder meg til å bruke den i sommer! Jeg er heldig som har en så snill og flink, kusine som jeg er så glad i!:)

lillepooh sa...

Så kjempeflott den ble, annemor! Frisk og gla' sommerveske. :)