fredag 17. april 2009

Ruskebukse til ruskesara *Egen*



Jeg hadde klippet ut oransj velour til en lekedress til Selma. Med tunga plassert rett i munnen, klarte jeg å klippe helt feil - så halve dressen så blank og glatt ut, mens den andre halve dressen så litt mer rufsete ut. Utrolig irriterende! Ikke hadde jeg mer av stoffet heller, så de ferdigklipte delene har blitt liggende en del måneder. Her om dagen målte jeg knytebuksemønsteret på delene, og det var akkurat nok stoff til å lage en knytebukse. Litt smalere i beina måtte den bli, men det er jo bare moro å sy litt forskjellige bukser!

Buksa er altså sydd i oransj velour, og har lilla ribb, knyting og applikasjoner. En liten ruskesara trenger en bukse med ruskevær på! Endelig kom jeg på annen applikasjon enn stjerne som jeg synes ble fin på knytebukse!

6 kommentarer:

Shamu sa...

Perfekt! Både farger, modell og applikasjon.

Good Job Girl!

Linda sa...

ohhh så fina vilket jobb du gjort supersnygga!!!

Annemor sa...

Tusen takk! Fine lille rusket måtte jo få noe nytt :P

Heilt spesiell sa...

Ai ai ai-Det er den kuleste buksa jeg har sett på lenge!Helt fantastisk!

lillepooh sa...

Herlig!
Fantastisk fargekombo! Me lååvvve!

TIA sa...

Den her er bare fantastisk !!!