lørdag 11. april 2009

Rød og rosa knytebukse *Solgt*


Rød knytebukse i velour med rosa ribb, knyting og stjerne, og deilige, posete bein. Jeg hadde lyst til å sy en sånn til Selma, men hadde akkurat ikke nok rød velour til hennes størrelse. Hun skal få seg lik neste gang jeg handler stoff!

På bildet ser ribben nesten hvit ut, men den er babyrosa. Jeg prøvde å justere fargene i lightroom, men fikk det ikke til. Skulle gjerne ha kjøpt meg litt tålmodighet!

Str. 80
Pris: 269,- + porto
Vask: 40 grader

7 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Såå flott!Og for en fart på deg om dagen!

manja sa...

Den er jo så søt!!
Skulle ønske Theo var jente, haha!!

Annemor sa...

Hehe, Theo var jo veldig fin, da! Kanskje han må få seg en rød bukse med litt mer karslig ribb!

Linda sa...

jättefina!

Linda sa...

har lagt till dig på min blogglista hoppas att de e ok :)

Annemor sa...

Tusen takk Linda! Selvfølgelig bare hyggelig at du legger meg til i listen din! Legger deg til i min også, det var utrolig mye fint på siden din!

Line sa...

Jeg vil kjøpe den Anne! Fortsatt til salgs?