fredag 3. april 2009

Marimekko-vårpose *Solgt*



Denne fiberposen har jeg kost meg med å sy! Jeg blir rett og slett i godt humør av Unikko-stoffer. De er så vakre!

Posen er sydd på bestilling til en liten gutt, og den skal få bo i en sort TFK. Det tror jeg blir fint! Jeg har smalnet overdelen på posen litt øverst fordi den lille herremannen har astma, og trenger å ha det ekstra lunt.

Da var vårens første vognpose ferdig (eller, den skal få selehull, men den er jo så godt som ferdig), godt å tenke på at det snart er vår!

Pris: 749,- (kjøperen sendte Marimekko-stoffet selv)
Vask: 40 grader + tørketrommel

3 kommentarer:

manja sa...

Den var lekker!!

Tenker den unge herremannen får lange blikk etter seg når han sitter og koser seg i annemorposen sin!!

lillepooh sa...

super pose, annemor!

Annemor sa...

Tusen takk! Gøy å sy i fine stoffer :D