lørdag 4. april 2009

God påske!!



Nå har jeg snart pakket ferdig det som skal med av sysaker, og begynner å lure på om det blir plass til noen av oss i bilen... Jeg skal ha med to maskiner også, og om det blir plass, skviser vi inn maskin nummer tre! Jeg gleder meg som en unge, og lurer på hvor naiv jeg er med tanke på hvor mye jeg tror jeg skal få gjort... Planene er i alle fall klare!



Ønsker alle en fantastisk påske med sol, kvikklunsj og app
elsin! En ekstra stor påskehilsen sendes til jentene (og guttene, så klart!) på sykroken.net, gleder meg til å se hva dere har tryllet fram når jeg kommer hjem om en ukes tid!

9 kommentarer:

HobbyMegHer sa...

Hei og hopp!
Ønsker deg også en forrykende flott påske! Kos deg masse med syingen.
Stor klem fra Lille-T. :0)

Annemor sa...

Tusen takk! Det skal blir skikkelig deilig med litt miljøforandring og masse søm! Håper du får en fantastisk påske! Klem

lillepooh sa...

God påske, og kos dere på tur... Husk at dere skal rekke å skravle litt og leke med ungene innimellom sytimene, da... ;) Hehe...

Her blir det forhåpentligvis litt sol og byhygge i Køben før turen går til sverige...

Gleder meg til oppdatering på produksjonen etter påsken!

Annemor sa...

Hehe, vi får håpe ungene sover om kvelden så vi rekker å sy da i alle fall! God påske, lillepooh!

Manja sa...

Og om ungene ikke sover så blir det pappaene som får ta se av de :p

Annemor sa...

Ja, da tror jeg pappaene skal få lov til å styre showet! Vi har jo ikke tid!

lillepooh sa...

Hehe... Dere to, altså... :p

TIA sa...

Og en stooooor påskeklem og ønsker om flott tur fra meg også !

Shamu sa...

Å herremin hatt som du har pakket... haha... er det buss dere skal reise med? Eller lar du mann og barn ta bussen?

Ha en herlig påske!

*klem*