tirsdag 31. mars 2009

Vintage+prikker=sant!




Denne har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal ha selv, legge ut for salg, eller gi bort i gave. Må venne meg litt til den først, og se hva som skjer!

Jeg har kost meg med å leke med farger og mønstre, og synes den ble ganske morsom og søt til slutt! Formen ble jeg fornøyd med, litt deilig etter pariserloffprosjektet. Skulderstroppen er lang, så man kan ta den på tvers. Det liker jeg, for da glir den ikke ned! Inni er det en rødprikkete lomme som man kan gjemme noe lurt i.

Stoffer:
Blomstret vintage bomull fra Adly Bergan, rødt bomullsstoff med hvite prikker fra ss, og foret med en gammel gardin jeg fant på Fretex på Gol i sommer. Skråbånd til knyting fant jeg i en stoffbutikk på Grønland i høst.



Vask: 40 grader.

5 kommentarer:

Lykke sa...

Fantastisk flott :wow:

Jeg har en utfordring til deg på bloggen min :)

lillepooh sa...

Syns det var helt fantastisk, Annemor!

Annemor sa...

Tusen takk! Veldig moro å prøve noe nytt, tenke litt utenfor "boksen"! Morsomt at andre synes det ble fint! :)

Shamu sa...

Denne var så utrolig lekker vennen!!!
Skikkelig kul!!

Annemor sa...

Takk Shamu! Søta!