mandag 30. mars 2009

Prøveveske gis bort! *Gitt bort*


Etter mye om, og enda mere men, er denne vesken så ferdig som den kan bli. Jeg har kranglet med både den vanlige symaskinen og overlocken, men aller mest med meg selv. Ikke alltid lett å få det til som man vil! Vesken har en del skjeive sømmer, og noen utvendige sømmer som skulle vært innvendige :D Men det er på innsiden av vesken, så det skulle ikke ha så mye å si. Inni vesken er det også en todelt lomme, som egentlig skulle vært et litt annet sted enn de er.

Før den ble seende ut som den gjør nå, hadde den en karriere som pariserloffveske. Mannen og jeg kom ikke på noe annet den kunne brukes til. Eller kanskje til plakater. Sammenrullet, altså. Så jeg har sprettet og klippet og justert, og dette ble veldig mye bedre i alle fall!

Vesken gis bort mot porto, om noen kan tenke seg å gi den et hjem!

Da har vesken fått et nytt hjem hos Ranni, håper den får det fint der!


4 kommentarer:

manja sa...

hahaha, pariserloff veske... må jo være ganske kjekt å ha det. Synes du skal begynne med masseproduksjon, hehe

Men formen nå ble jo bra da :)
Den finner nok et godt hjem!!

Annemor sa...

Kanskje det er pariserloffvesker vi skal sy i påsken! Vi får sy opp en hel haug og ta patent før noen andre stjeler ideen!

manja sa...

Jegg, det gjør vi!! Du syr pariserloffvesker og jeg syr plakatvesker. hahaha, jeg ler av vår gode ide!!

Annemor sa...

Ikke noe å le av! Dette er en kassasuksess!