torsdag 22. januar 2009

Jeg har fått award av Lykketing!


Noen ganger får man en hyggelig overraskelse på en dårlig dag, og det fikk jeg i går! Jeg fikk denne awarden av Lykketing, som lager fantastiske mei taier og barneklær mm.  Ta en titt på: 

www.lykketing.blogspot.com 
 og på salgsbloggen hennes: 

Anbefales på det varmeste! Tusen tusen takk Lykketing! Jeg har ikke sydd et sting siden jeg begynte å jobbe etter permisjon, men nå fikk jeg jammen lyst til å komme igang igjen!

Awarden sender jeg videre til Pia, denne awarden må være perfekt til henne! Hun er skikkelig kreativ, prøver stadig ut noe nytt, og syr veldig pent!  

3 kommentarer:

Lykke sa...

Så flott at du fikk igjen sylysten :klem: Ikke alltid lett å få lurt inn tid til det i en travel hverdag.

Anonym sa...

Det var koselig, det fortjente du :)

manja sa...

Det var koselig, det fortjente du :)